דיני חוזים | הסכמים משפטיים

דיני חוזים בישראל

דיני חוזים בישראל זהו נושא מורכב ומגוון.דיני חוזים במשרדנו – זהו תחום עיסוק שרכשנו בו מיומנות וניסיון רב במשך שנות פעילותנו. ניסיוננו הרב בתחום זה כולל עריכת חוזים המתפרסת על קשת נושאים נרחבת כגון: מקרקעין, חברות, שותפויות עסקיות, ולרבות חוזים מיוחדים. בתחום המקרקעין אנו עורכים חוזים של מכירה והשכרה, הן של דירות מגורים והן של נכסים עסקיים כדוגמת חנויות, מתחמי מסחר, משרדים ועוד.

במהלך פעילותנו בתחום המשפט המסחרי, ליווינו את לידתם של תאגידים מובילים במשק. במסגרת זו ערכנו את הסכמי המייסדים ומסמכי היסוד של התאגידים, את התקנונים המחויבים ועוד.
משרדנו מצויד בידע ובהבנה המשפטית – הן בתחום דיני החוזים הכלליים והן בתחום הדין המהותי נשוא ההתקשרות הקונקרטית (חברות, מקרקעין ובנייה, עבודה, קניין רוחני ועוד).ניסיוננו הרב אף כולל טיפול מקצועי בהליכי רישום מקרקעין.

חוזים מיוחדים הם חלק בלתי נפרד מהעשייה השוטפת שלנו. במסגרת ייצוג תאגידים עסקיים, המהווים גופים כלכליים מובילים במשק הישראלי, משרדנו אחראי על בניית התשתית החוזית הנדרשת לפעילות התאגידים. במערך חוזי בסדר גודל שכזה קיימים חוזים מיוחדים ומורכבים במיוחד, בעיקר בתחומי תמ"א 38 וקבוצות רכישה. עריכתם של חוזים כאלה מצריכה בקיאות משפטית נרחבת ומעמיקה.

האינטרס האישי של לקוחותינו – תמיד הוא לנגד עינינו, בכל עריכת חוזה. מומחיותנו בתחום חוזים עסקיים מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו את ההגנה המקסימלית בכל עסקה, לנהל בשמם מו"מ מהיר וחד, ולהביא לכך שהם יחתמו על החוזה עם התנאים הטובים ביותר עבורם.
בין לקוחותינו נמנים תאגידים רחבי היקף, חברות ועסקים מתחומים שונים, מוסדות פיננסיים, חברות קבלניות ועוד.

ייעוץ משפטי אישי 24/7

ליצירת קשר עם משרד עו"ד וקנין